Fiindca am avut pofta de gratar am luat o bucata de 1 1/2 kg pulpa fara os ,am taiato felii de 1 cm grosime , le am condimentat cu sare si piper ,le- am pus pe o farfurie, le-am pus o folie de naylon peste, sa nu se usuce si le-am dat la frigider pana a doua zi .

Ieri cand am ajuns acasa ,
- am curatat 1 kg.de cartofi medii ,i-am taiat felii de 1/2 cm grosime
- am pus la pe foc la incins tava cu striatii(pentru gratare) ,unsa cu ulei ,cand s-a infierbantat am pus feliii de cartof le-am uns cu ulei si le-am condimentat cu sare si piper pe ambele parti ,cand s-au terminat de facut le-am scos intrun vas de yena si le-am acoperit am continuat la fel si cu restul cartofilor ;
- dupa ce am terminat cu ei ,am uns tava din nou si am pus feliile de carne si lea-m lasat sa se faca pe ambele parti 5- 6 min.

- in acest timp am facut o salata din:
- am luat un castron ,in care am pus
- 1 legatura ceapa verde ,spalata si taiata rondele ,peste care am pus un praf de sare ;
- 3 castraveti (lungi) spalati - 2 castraveti i-am curatat de coaja si i-am taiat felii , pe celalalt l-am lasat cu coaja si l-am taiat felii ;
- 5 rosii medii ,spalate si taiate felii ;
- 3 linguri ulei de masline ;
- 3 linguri otet aromat pentru salate ;
- 3 liguri frunze de patrunjel taiate fin;
- am amestecat totul si am potrivit de sare si piper;

Gratarele se pot servi si cu mujdei de usturoi , cu ciuperci sau vinete la gratar sau cu orice altceva doreste fiecare.


Nota:

- pentru gratar este foarte buna ceafa ,antricotul sau muschiuletul de porc ,carnea de vita sau pieptul de pui ;
- carnea pentru gratar nu se bate;
- cand prajim carnea pe gratar afara ,o taiem feliile de 2-3 cm grosime ;
- inainte de a pune carnea pe gratar o ungem bine cu ulei ;

Va doresc ,pofta buna !